fiaslillasöta

Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Rubrik saknas

Av fia Nilsson - 11 maj 2011 15:15

Såja, skola idag jaja, tråk men skit samma

Nu sticker jag till erik och plugga där, sen kör han hem mig ((:*gillas*

:))


Jag e så grymt irriterad på vår idrotslärare, varför ha innegympa när det e soligt väder? -.- jag vill ha utegympa ju -.-hon bah " det e för kallt" sen när vi kommer ut har samma lärare UTEGYMPA med en annan klass, STRANGE :d

Efterbliven


cya, nu sticker jag till erik (:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fia Nilsson - 28 maj 2011 17:23


Hejhej, sitter hos Evelina nu. :) Vi har varit ute och fotat, chill :) Vi fotade typ 150 pics tror jag, Evelina blev typ attakerad (stav) av något äckligt djur, *flabb*   Så nu är det så här ! Snälla Evelina har hjälpt mig med blogg.se så n...

Av fia Nilsson - 28 maj 2011 11:04


Hejsvejs,  Sitter med min söta syster på mitt rum och sjunger och sånt trams :) Venne vad jag ska göra idag, städa klart mitt rum tror jag xD tror också evelina försöker säga om vi ska va  och fota ;) men det tror jag vi kan :)  Tramslottan :) ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 23:20


E sjukt trött nu, Ligger med datorn i sängen och kollar runder lite,  Ska faktiskt stänga nu och sova,       Natti :)   ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 21:18

Jag har blivit helt förälskad i honom !! seriöst vad grymt bäst !!  Gud, så seriöst, han e ju bäst,      ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 16:55


Hejsvejs,  Har varit grymt segt i skolan idag, naima e sjuk heeeeela tiden, suck:(  Mitt rum är grymt stökigt ;) ovanligt...    Passar på att städa nu när Oliver är på något med sin boksningssak hela kvällen/natten,   Jag e verkligen skit...

Ovido - Quiz & Flashcards