fiaslillasöta

Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Samma lilla flicka som innan ((: vill du att jag ska ta åt mig det du säger?

Av fia Nilsson - 11 maj 2011 18:38



Linneá ohlsson

Onsdag 11 maj 17:58

hahah.. det är äckligt med pinniga männsikor. Tjock ? Och hur fan vet du det? MIFFO ! Du skriver ju att du inte vet vilka som finns och att de säger hänt osså men du påstår att du pratar med dem ? HAHA du har säkert inga vänner. Skriv du vad du vill, men du säger att folk ska kommentera så det har du visst. Du säger vad tycker ni om mina bikinis ? Visst är dem fina ? , du vill visst höra vad vi tycker, men bara om vi säger att de är fina, så om jag inte tyckte det då ? acceptera det bara kärring ..


HAHAH omg, tänk att det finns sådana här, som inte har vaknat än. Du har så fel !















_______________________________________________________





Svar: nejmen hej på dej igen trevliga tjej :)) kul att du fortfarande kollar min blogg, lika kul som vanligt ((:

Vetdu, du får tycka vad du vill om mig?! jag bryr mig inte, du vill nog inte veta vad jag tycker om dig heller :)) Jag skiter väl i om du tkr min bikini är fin eller inte?! om du vet vad en bikini är, du kanske använder baddräckt ist? :)

HAHAHA du har ju inte vaknat om ngn, ((: varför fortsätter du kolla på min blogg om du tkr den e så värdelös? :))


Lägg av med erat/ditt prat, jag kan göra som jag vill
det är ni som backar undan och jag som står still
på samma plats som jag har stått hela livet
att jag är jag det står jag för, allt det är givet


avundsjuka folk som inte vet vad ni ska göra
lämna mig ifred och försök inte störa
jag vet vilka ni är och ni ska sluta nu direkt
annars ångrar du dig sen när ert pannben bilr spräckt
underskattade talanger var som sitter in i CHECK, check att leva erat liv
det kan inte vara lätt,
vara avundsjuk på bruden som är mer värd än dig


stämpla mig för allt, ja är f-n ingen ängel,

jag blir lakk på ditt tjafs, att jag är värdelös
själv ligger du och sprattlar som en bebis i kuvös


så finns det en flicka och hon har blivit dissad
dom säger det är mitt fel att hon blivit ner pissad
skyll på mig och stämpla mig

fyf-n vad ja tar åt mig
seriöst är du trög? ja har inte rört dig


lämna mig ifred nu och skit i vad dom säger
sköt ditt eget skit liv, so what om ja e player!??!
det är inte din buisness så lämna det och gå,

Vad gör du här och vad vill du mig?

Hey vill du inte nåt så lämna mig ifred okej?


Du säger du är så stark och att Fia är svag, du har kanske mera muskler men jag har bättre ordval!

Du driver med folk som inte gjort dig ett skit, Du är äcklig, Sjuk och ditt IQ är ingenting

Kan du bara lägga ner allt och sluta bråka hela tiden lägg av nu, skärp till dig en gång för alla


Vad är det du inte fattar är du trög eler vad?


Har du inget att säga så säger jag dra!!

Du har inget här att göra, du passar inte in, så pys iväg om du tror du e king.


 
 
Ingen bild

Eclipsee

11 maj 2011 20:03

Om du säger att hon inte har vänner så har du fett fel tjejen!

 
Ingen bild

vrf vill du vetta de

11 maj 2011 20:23

eehmm, detta här du skrev , är det till Linnea ohlsson´?? Emmelie i din klass syster?

fia Nilsson

12 maj 2011 07:04

Jag vet inte riktigt, vet liksom ingen annan som heter så

 
hanna

hanna

11 maj 2011 21:25

Jag har en Canon EOS 1000D.
Jag tycker själv att Canon är bäst och det bästa är nog att börja med den som jag har,alltså en 1000D.Den är lätt att hantera och man lär sig inställningar snabbt också.Alla bilder på min blogg är tagna med den kameran och jag har inte använd nåt extra objektiv heller,bara kit objektivet :)

http://hannabusungen.blogg.se

 
Linda

Linda

13 maj 2011 08:09

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg där man har chansen att vinna ett armband. Kika gärna in och anmäl dig. Lycka till! :)

http://liinda.myshowroom.se

 
Devi

Devi

13 maj 2011 09:30

Kört igång dagens blogg blogg, var gärna med :) Kram!

http://rydwallmenon.blogg.se

 
Ingen bild

ja du ,,, Ring 118 800

15 maj 2011 10:48

Asså , mennar du det till Linnea olsson , Emmelie i din klass syster eller?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fia Nilsson - 28 maj 2011 17:23


Hejhej, sitter hos Evelina nu. :) Vi har varit ute och fotat, chill :) Vi fotade typ 150 pics tror jag, Evelina blev typ attakerad (stav) av något äckligt djur, *flabb*   Så nu är det så här ! Snälla Evelina har hjälpt mig med blogg.se så n...

Av fia Nilsson - 28 maj 2011 11:04


Hejsvejs,  Sitter med min söta syster på mitt rum och sjunger och sånt trams :) Venne vad jag ska göra idag, städa klart mitt rum tror jag xD tror också evelina försöker säga om vi ska va  och fota ;) men det tror jag vi kan :)  Tramslottan :) ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 23:20


E sjukt trött nu, Ligger med datorn i sängen och kollar runder lite,  Ska faktiskt stänga nu och sova,       Natti :)   ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 21:18

Jag har blivit helt förälskad i honom !! seriöst vad grymt bäst !!  Gud, så seriöst, han e ju bäst,      ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 16:55


Hejsvejs,  Har varit grymt segt i skolan idag, naima e sjuk heeeeela tiden, suck:(  Mitt rum är grymt stökigt ;) ovanligt...    Passar på att städa nu när Oliver är på något med sin boksningssak hela kvällen/natten,   Jag e verkligen skit...

Ovido - Quiz & Flashcards