fiaslillasöta

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

GoMorron :)

Av fia Nilsson - 28 maj 2011 11:04

Hejsvejs, 

Sitter med min söta syster på mitt rum och sjunger och sånt trams :)

Venne vad jag ska göra idag, städa klart mitt rum tror jag xD tror också evelina försöker säga om vi ska va  och fota ;) men det tror jag vi kan :) 

Tramslottan :)

Och evelina !! kan du lägga ut mina häftiga spökkort snart?!?!?!?


Alva tog precis på sig min snorkel xD tror jag dör xd 


Evelina påminde mig precis om alla våra stenfräcka minnen, XD jag dör xD 


Hörs mera sen :)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fia Nilsson - 28 maj 2011 17:23


Hejhej, sitter hos Evelina nu. :) Vi har varit ute och fotat, chill :) Vi fotade typ 150 pics tror jag, Evelina blev typ attakerad (stav) av något äckligt djur, *flabb*   Så nu är det så här ! Snälla Evelina har hjälpt mig med blogg.se så n...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 23:20


E sjukt trött nu, Ligger med datorn i sängen och kollar runder lite,  Ska faktiskt stänga nu och sova,       Natti :)   ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 21:18

Jag har blivit helt förälskad i honom !! seriöst vad grymt bäst !!  Gud, så seriöst, han e ju bäst,      ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 16:55


Hejsvejs,  Har varit grymt segt i skolan idag, naima e sjuk heeeeela tiden, suck:(  Mitt rum är grymt stökigt ;) ovanligt...    Passar på att städa nu när Oliver är på något med sin boksningssak hela kvällen/natten,   Jag e verkligen skit...

Av fia Nilsson - 25 maj 2011 16:57

Hejsvejs, längesen?:D  just nu e det så att jag "flyttar" till www.fiaslillasnygga.blogg.se  orkar inte med denna, men det kommer ta lite tid ändå :)   Hade det bäst på rhodos, fick världens underbaraste vänner, spec Elin söta Nilsson :) puss...

Ovido - Quiz & Flashcards