fiaslillasöta

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

ny header och sånt shit

Av fia Nilsson - 13 maj 2011 15:36

Tjena (: var ett tag sen :D

Ja igår fikade vi ju där, sjukt gott och massa skratt ;)


Idag typ skola? erik tog min mobil sen fick jag springa runder och försöka ta den. eller ja, han hade den i skåpet. alla hans kompisar "slog" på mig ;);)

Haha((:

Men tur jag har snälla oscar, haha ;) bror (: <3 ^^x)


Senså skulle ju egentligen naima med mig hem, men nä nu gick inte det -.- lakk


Egentligen borde jag väl packa nu?! :S så varför sitter jag här? jo för jag e så grymt enormt lat !! x)


men jag får väl ändå dra mig upp där uppe och fixa till mig, sen vid 18.00 typ kommer erik och hämtar mig sen ska vi på typ fika hos min farmor som fyller år :D grattis? :D




 
 
johanna

johanna

13 maj 2011 21:12

Anmäl dig gärna till veckans blogg sötnos! :D
KRAM!

http://johannalicious.blogg.se

 
Linda

Linda

13 maj 2011 22:05

Godkväll! Nu är vinnaren av armbandet utsedd. Kika in och se om du hade turen idag :)

http://liinda.myshowroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fia Nilsson - 28 maj 2011 17:23


Hejhej, sitter hos Evelina nu. :) Vi har varit ute och fotat, chill :) Vi fotade typ 150 pics tror jag, Evelina blev typ attakerad (stav) av något äckligt djur, *flabb*   Så nu är det så här ! Snälla Evelina har hjälpt mig med blogg.se så n...

Av fia Nilsson - 28 maj 2011 11:04


Hejsvejs,  Sitter med min söta syster på mitt rum och sjunger och sånt trams :) Venne vad jag ska göra idag, städa klart mitt rum tror jag xD tror också evelina försöker säga om vi ska va  och fota ;) men det tror jag vi kan :)  Tramslottan :) ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 23:20


E sjukt trött nu, Ligger med datorn i sängen och kollar runder lite,  Ska faktiskt stänga nu och sova,       Natti :)   ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 21:18

Jag har blivit helt förälskad i honom !! seriöst vad grymt bäst !!  Gud, så seriöst, han e ju bäst,      ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 16:55


Hejsvejs,  Har varit grymt segt i skolan idag, naima e sjuk heeeeela tiden, suck:(  Mitt rum är grymt stökigt ;) ovanligt...    Passar på att städa nu när Oliver är på något med sin boksningssak hela kvällen/natten,   Jag e verkligen skit...

Ovido - Quiz & Flashcards