fiaslillasöta

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Svar på frågestund !!

Av fia Nilsson - 25 april 2011 19:51

♥ När kan vi träffas ? :) Va ju sjukt längesen.

Svar: Jadu, någon helg kanske?
♥Var har du köpt din blommiga ljusa klänning? :)

Den köpte jag på H&M förra sommaren (:
♥Redigerar du dina bilder ? isf var ? :)

Vissa gör jag, både i picasa och picnik ( premium)
♥Har du några bra träningstips ? :)

Nej, äta bra och sova bra och bara röra på sig (:
♥Någon bra film som du rekomenderar ?

hmm, min favvofilm är "skruva den som beckham" :)
♥Någon bra bok ? :)

Jag hade ett inlägg innan med böcker jag gillar (: 
Och till sist , varför är du så söt ?
Jag är inte så söt (:


Pappis

Söndag 24 april 17:36

När ska du börja plocka upp hårstrå efter dej på toaletten???

Haha, du är ju så duktig på det? (:

 

Har du sett nsn?

Nej :'( men jag vill och ska,


Hur gammal är du  ?

Jag är snart 14

 

Vem är Linus Nordgren ?

En innebandyspelare jag avgudar (:


Varför älskar du Linus?

För han utstrålar sån lycka till mig (: han är sjukt underbar (:

 

Vem gillar du som kärlek?

 Jag gillar ingen :)


Hur många bästisar har du?

 Jag har ingen riktig bästis men många vänner, jag har en jättebra kompis som heter naima vi är typ bästavänner :)


Vad heter dina bästisar?

 -

Går du på någon sport? Och vad har du gått på?

 Jag spelar innebandy, har gått på bugg, turn ( hoppade hopprep), har spelat tvärflöjt gymnastik, ridit, hmm, det var nog alla jag kom på


Gillar du någon?

 Nej


Var här du köpt den blommiga fina klänningen du har på korten ibland?

H&M

 

Vad har du för kamera?

 en canon powershot A640 :)


Hur får du dina headers så fina?

 Vadå fina? det är inte så speciellt, redigerar massa bilder,


Redigerar du bildérna i något speciellt program?

 Picnik och picasa


Är brunt din naturliga hårfärg?

 Nej jag är blond (:


Bloggar du läser?

 Ojdå jag läser mina vänners bloggar och kissies och fokis (:


Hur kan du vara så smal? Tränar du något speciellt?

Jag tränar innebandy, hoppar också mycket studsmatta (:


När fyller du år?

  peddofråga o.O


Är fia ditt riktiga namn?

 Nej jag heter Josefin (:

 

Har du något djur?

 

gillar du emil berg han är ju jätte snygg

Öhm det svarar jag inte på...


Vilka är dina favorit bloggar?

Fokis (: och kissies

 

Vad är din favorit mat?

hmm? jag vet inte (: jag har nog inte någon speciell (:


Hur ofta färgar du håret?

Olika, oftast var 4-5 månad i think (: <3

 

Hur många syskon har du?

4, eddie, lucas, edwin och alva *(:


Här var nog alla frågorna, hoppas svaren bblev bra (: ni kan ju alltid fråga annars (:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fia Nilsson - 28 maj 2011 17:23


Hejhej, sitter hos Evelina nu. :) Vi har varit ute och fotat, chill :) Vi fotade typ 150 pics tror jag, Evelina blev typ attakerad (stav) av något äckligt djur, *flabb*   Så nu är det så här ! Snälla Evelina har hjälpt mig med blogg.se så n...

Av fia Nilsson - 28 maj 2011 11:04


Hejsvejs,  Sitter med min söta syster på mitt rum och sjunger och sånt trams :) Venne vad jag ska göra idag, städa klart mitt rum tror jag xD tror också evelina försöker säga om vi ska va  och fota ;) men det tror jag vi kan :)  Tramslottan :) ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 23:20


E sjukt trött nu, Ligger med datorn i sängen och kollar runder lite,  Ska faktiskt stänga nu och sova,       Natti :)   ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 21:18

Jag har blivit helt förälskad i honom !! seriöst vad grymt bäst !!  Gud, så seriöst, han e ju bäst,      ...

Av fia Nilsson - 27 maj 2011 16:55


Hejsvejs,  Har varit grymt segt i skolan idag, naima e sjuk heeeeela tiden, suck:(  Mitt rum är grymt stökigt ;) ovanligt...    Passar på att städa nu när Oliver är på något med sin boksningssak hela kvällen/natten,   Jag e verkligen skit...

Ovido - Quiz & Flashcards